maandag 13 september 2010

Revisione

-Siena is echt gezellig, klein en overal kom je medestudenten van de taalcursus tegen
-Mijn harp zit ondertussen vast in een depot in Milaan maar tranquillo e, dat komt nog wel in orde volgende week
-De tijd gaat veeel te snel: les,cultuur, sociaal zijn,… ik moet er wel op letten dat het geen opgave wordt (en wanneer ga ik harp spelen als die eindelijk eens hier geraakt?...)
-Onmogelijk om deze maand iedereen te leren kennen maar met sommige mensen is er toch al wel een band. Zeker met de Belgische meisjes is het alsof we elkaar al jaren kennen.  
-Het is hier ook wel een beetje vriendjes kiezen( zo van ‘o we kennen nog niemand die naar Milaan gaat en dat kan wel handig zijn als we daar eens een slaapplaats nodig hebben, zoeken we iemand leuk uit die daar gaat studeren om eens mee te praten?’)
-Deze blog is de enige manier om de tijd even stil te zetten en alles te overlopen anders ga ik op het einde van de maand enkel wat chaotische beelden overhouden
 -Tijdens nadenken over juiste woorden voor deze blog merk ik soms dat er al eens een Italiaans woord naar boven schiet, jeuj!

Geen opmerkingen: